Tisztelt Látogatók! Arculatváltásunk, webshop átalakításunk folyamatban van, de megrendeléseiket ugyanúgy várjuk és teljesítjük.

Ingyen kiszállítás 9000-tól!

Visszaküldési és garancia szabályzat

Kivonat az Ászf-ből
6. REKLAMÁCIÓ KEZELÉSE

6. Reklamáció kezelése

Hibás teljesítés esetén Vásárlónak jogában áll reklamálni az info@merciker.hu e-mail címen keresztül. A Szolgáltató hibás teljesítésének számít, amennyiben nem a megrendelt terméket kapja kézhez, a megrendelés hiányos, vagy a termék hibás.

Szolgáltató fenntartja a jogot a reklamáció elutasítására, amennyiben a termék hibája a nem rendeltetésszerű használatból adódik.

A Vásárlónak a lehető legrövidebb időn belül kell reklamációját, panaszát a Szolgáltatóval közölni. A hibás termék kézhez vételétől számított 14 napon belüli reklamáció bejelentés kellő időben közöltnek minősül. A hiba jelzésének késedelméből, netán elmaradásából és a hibás (hiányos) termékcsomag átvételéből származó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) megtérítésére a Vásárló köteles.

Szolgáltató a reklamációban foglaltakat kivizsgálja, annak eredményéről, intézkedéséről a Vásárlót e-mailben értesíti.

A hibás terméket a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. Amennyiben erre Vásárló nem tart igényt, akkor a bejelentést követő 30 munkanapon belül Szolgáltató visszafizeti a hibás termék vételárát.

7. ELÁLLÁS

7. Elállás

Az Ügyfél 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

 

Az elállási/felmondási határidő a

  1. a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
  2. b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;
  3. c) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az ügyfél vagy az ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi;
  4. d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen az Ügyfél vagy az ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi;
  5. e) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az ügyfél vagy az ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.

 

Ha az ügyfél elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát ajánlott levélben köteles eljuttatni az alábbi címre: 6100 Kiskunfélegyháza, külterület 028/77. hrsz.

 

Az ügyfél ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

 

Az ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A Vásárló elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja, így különösen:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

Az elállási jog gyakorlása során a Vásárló jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vásárló részéről (Ptk. 1:5. §)

Ehhez a Vásárló felhasználhatja a lentebb található elállási formanyomtatványt, amely formai szempontból nem kötelező.

 

Az elállás / felmondás joghatásai

 

Ha a Vásárló eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

A vásárló köteles számunkra a terméket, a termékről kiállított számlát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét – azaz a fuvarozási költséget – a vásárló viseli.

 

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

8. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG